Enesejuhtiva õppimise evalvatsioon

Siin kirjeldame evalvatsiooni printsiipe ja nende rakendamise võimalusi hajutatud õpikeskkonnas.

1. Evalvatsioon lubavuste alusel

a) milliseid pedagoogilisi lubavusi enda loodud/ühises õpikeskkonnas märkasid (ülesandega seotud, õpikeskkonnaga seotud, õppijate tegevusega seotud)?
b) milliseid teatud tarkvara pedagoogilisi lubavusi sina/kaasõppijad sinu rühmas tegevuste käigus rakendasid (ootame sinu seisukohta), ehk kuidas märgatud pedagoogilised lubavused rakendusid üksi ja rühmas?

c) kas need lubavused, millel tegevus tugines üksi/rühmas olid efektiivsed õppimise seisukohast (ootame sinu seisukohta)?

Enesejuhitud õppimise tulemid (individuaalne teadmus, individuaalsed õpiobjektid, pädevused)

Loova ühesõppe tulemid (individuaalne teadmus, jagatud teadmus, individuaalsed õpiobjektid, jagatud õpiobjektid, individuaalsed pädevused, pädevused ühestegevuseks vahendatud keskkonnas, sotsiaalsed võrgustikud, sotsiaalne kapital, intellektuaalne kapital)

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s


%d bloggers like this: