Enesejuhtiva õppimise evalvatsioon

Siin kirjeldame evalvatsiooni printsiipe ja nende rakendamise võimalusi hajutatud õpikeskkonnas.

1. Evalvatsioon lubavuste alusel

a) milliseid pedagoogilisi lubavusi enda loodud/ühises õpikeskkonnas märkasid (ülesandega seotud, õpikeskkonnaga seotud, õppijate tegevusega seotud)?
b) milliseid teatud tarkvara pedagoogilisi lubavusi sina/kaasõppijad sinu rühmas tegevuste käigus rakendasid (ootame sinu seisukohta), ehk kuidas märgatud pedagoogilised lubavused rakendusid üksi ja rühmas?

c) kas need lubavused, millel tegevus tugines üksi/rühmas olid efektiivsed õppimise seisukohast (ootame sinu seisukohta)?

Enesejuhitud õppimise tulemid (individuaalne teadmus, individuaalsed õpiobjektid, pädevused)

Loova ühesõppe tulemid (individuaalne teadmus, jagatud teadmus, individuaalsed õpiobjektid, jagatud õpiobjektid, individuaalsed pädevused, pädevused ühestegevuseks vahendatud keskkonnas, sotsiaalsed võrgustikud, sotsiaalne kapital, intellektuaalne kapital)

Lisa kommentaar