Enesejuhtiva õppimise evalvatsioon

Siin kirjeldame evalvatsiooni printsiipe ja nende rakendamise võimalusi hajutatud õpikeskkonnas.

1. Evalvatsioon lubavuste alusel

a) milliseid pedagoogilisi lubavusi enda loodud/ühises õpikeskkonnas märkasid (ülesandega seotud, õpikeskkonnaga seotud, õppijate tegevusega seotud)?
b) milliseid teatud tarkvara pedagoogilisi lubavusi sina/kaasõppijad sinu rühmas tegevuste käigus rakendasid (ootame sinu seisukohta), ehk kuidas märgatud pedagoogilised lubavused rakendusid üksi ja rühmas?

c) kas need lubavused, millel tegevus tugines üksi/rühmas olid efektiivsed õppimise seisukohast (ootame sinu seisukohta)?

Enesejuhitud õppimise tulemid (individuaalne teadmus, individuaalsed õpiobjektid, pädevused)

Loova ühesõppe tulemid (individuaalne teadmus, jagatud teadmus, individuaalsed õpiobjektid, jagatud õpiobjektid, individuaalsed pädevused, pädevused ühestegevuseks vahendatud keskkonnas, sotsiaalsed võrgustikud, sotsiaalne kapital, intellektuaalne kapital)

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s


%d bloggers like this: